Dvije nove Red Dot nagrade: za Domaćicu i Notu!
Osvojili smo dvije Red Dot nagrade za 2023. godinu te se time popeli na ukupno 19. osvojenih Red Dot nagrada! Ovo prestižno priznanje za visoku kvalitetu dizajna u području Brands & Communications dodjeljuje se od 1993. godine, a međunarodni žiri ovaj traženi pečat kvalitete dodjeljuje samo radovima koji su ih osvojili svojom kvalitetom dizajna i kreativnom izvedbom.
Popularni hrvatski brand keksa Domaćica, proizvođača Kraš d.d. osvojio je Red Dot nagradu unutar kategorije Advertising. Ovo je već druga Red Dot nagrada u posljednjih godinu dana koju smo zajednički ostvarili s Krašom, od čega je prva osvojena za redizajn čokolade Dorina. Kampanju Domaćice pratila je limitirana serija pakiranja ovog omiljenog obiteljskog keksa kojom se željela istaknuti dvojna uloga žena u društvu. Kako bi skrenuli pažnju na ravnopravnost žena u hrvatskom društvu, ali i promijenili definiciju riječi domaćice u rječniku hrvatskog jezika, na pakiranje je uz naziv keksa dodano i zanimanje žene. Naime, dotadašnja definicija domaćice upućivala je na to kako je ona žena domaćina, te koja nije zaposlena izvan kuće, dok se istovremeno domaćin definirao kao glava obitelji, onaj koji upravlja domom ili onaj koji je u počasti na prvom mjestu neke svečane prigode. Čitavu je kampanju pratio i QR kod na poleđini pakiranja koji je skeniranjem vodio na web koji je poticao promjenu. Osim ostvarenja željene promjene u rječniku postignute na kraju kampanje, osvajanje ove prestižne nagrade dokaz je koliko je bitno progovarati o društveno važnim temama kroz moć komunikacije koju veliki brandovi poput Kraša uživaju.
Case study koji je Domaćici donio ovo priznanje možete pogledati ovdje:
Vinski ocat Nota proizvođača Tenuta Tre Terre osvojio je Red Dot nagradu unutar kategorije Packaging design. Multisenzorna etiketa kolekcije vinskog octa dizajnirana je na način da korisniku stimulira, uz osjetilo okusa, i osjetilo sluha. U izradi etikete sudjelovala je svjetski poznata jazz glazbenica Tamara Obrovac koja je skladala glazbu posebno za ove etikete. Zapisi originalnih minijatura koji se nalaze na etiketi rezultat su Tamarinih kušanja, a QR kod skeniranjem vodi do zvučnog zapisa. Time Nota postaje prvi ocat na svijetu čiji okus se može osjetiti i prije samog kušanja, odnosno postaje multisenzorno iskustvo uživanja u ovom jedinstvenom i autohtonom istarskom proizvodu.
Nagrađeni radovi bit će objavljeni u Red Dot godišnjaku, dok će se ceremonija podijele nagrada održati u studenom ove godine u Berlinu gdje će biti izloženi svi radovi.