100% COVID Free Putovanje
Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)
Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)
Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove koji su 100% prirodni i veganski, bez dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!
Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).
Kampanja i ambalaža za Radensku koja doprinosi sadnji 20 000 stabala u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najveći SoMo Borac u kategoriji društveno odgovornih kampanja, zvan SoMoritanac, dodijeljen je kampanji #jedvacekam
‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.
Dobrotvorna kampanja #jedvacekam, osmišljena s ciljem podržavanja malih i srednjih gospodarstvenika u doba COVID lockdowna, uvrštena je u reviji Balcannes među 25 najboljih projekata regije! Kampanja je rezultat zajedničkog rada agencija Studia Sonda, Human, Izone te HURA-e.
Ovo je ukupno 15. Red Dot nagrada u portfelju Studia Sonda…
Mnogi svjetski klasici nastali su kada bi se poznatom oduzeo do tada nezamisliv dio. A sve iz želje za slobodom… A evo i kakve to veze ima sa King Classic-om
Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici
Na najvećem nacionalnom natjecanju kreativnosti IdejaX, Studio Sonda i rad ‘Beskrajna čestitka’ za klijenta Ministarstvo zaštite okoliša i energetike nagrađeni u kategoriji Korporativne komunikacije
Naš plakat za Međunarodni sajam rabljenih knjiga Booktiga 2009. u udžbeniku likovne kulture za sedme razrede osnovnih škola, podučava djecu o dizajnu
B-report izvješće proglasilo kampanju za Piquentum Sv. Vital: ‘Art directed by nature’ trećom najnagrađivanijom u čitavoj regiji, a prvom u Hrvatskoj, za 2019. godinu.
Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.
Na Weekend Media festivalu projekt Art directed by nature odabran kao najbolji prema ocjenama žirija, kao najbolji inozemni projekt te najbolji projekt BalCannesa uopće
Atmosfera s otvorenja izložbe Studio Sonda – O moći kreativnosti, u Muzeju Suvremene Umjetnosti Istre
Piquentumova šestogodišnja kolekcija kao alat za prezentaciju i storytelling…
Vizualni i verbalni identitet za Najsretnija Perfa jaja
Na natjecanju IdejaX koje se odvija u sklopu Dana komunikacija u Rovinju, Studiu Sonda Grand Prix, zlatna i srebrna IdejaX, a mladim nadama Studia Sonda Grand Prix na natjecanju Young Lions
Dva naša rada prisutna su na tržištu Japana: Piquentum vina i Elan skije. Možda je to bio povod za njihov intervju s nama, ali lijepo je bilo pritom predstaviti i neke druge radove, naše kreativne procese…