Booktiga 2016 i Sretne priče
Zahvaljujući knjizi bezvremenski smo i možemo se u svakom trenutku otisnuti na neko novo mjesto, doživjeti nove avanture. Stoga upravo u Domovima za starije i nemoćne pokrećemo ‘Sretne priče’
Zahvaljujući knjizi bezvremenski smo i možemo se u svakom trenutku otisnuti na neko novo mjesto, doživjeti nove avanture. Stoga upravo u Domovima za starije i nemoćne pokrećemo ‘Sretne priče’
Što je ove hrabre muškarce natjeralo na plač? Među ostalim, ludo su i beznadno zaljubljeni u nešto predivno i savršeno… Nešto što, međutim, nikada nije bio namijenjeno njima…
Sondi Red Dot za zbirku poezije istarskog autora Drage Orlića: Nedjeljom zatvoreno i najnoviji plakat za Booktigu 2015, plakat koji se čita
Nakon kampanje Zaželi…, ove godine s Kazalištem za kasnije (kampanja za Istarsko narodno Kazalište), opet u BalCannes društvu
Plakat progovara o samoj srži onoga što knjiga jest: pisanoj riječi te je ispisan u cijelosti, uključujući brojeve, sponzore…
Kampanji INK na Danima komunikacija nagrada za najbolja ostvarenja u oglašavanju. Jer kultura je esencijalno važna…
Kazalište za kasnije karta može se kupiti dragim osobama putem aplikacije instalirane na samoj blagajni INK ili online putem stranice www.ink.hr, uz 20% popusta
Povodom rođendana Festivala igranog filma u Puli svi su ponešto zaželjeli. A ono što smo mi zaželjeli za kampanju ‘Zaželi…’, ostvarilo se
Na svom tadicionlanom godišnjem proputovanju Azijom naišao je na nešto što ga je podsjetilo na dom…
Žiri Red dot nagrade ove nam je godine dodijelio čak 3 priznanja, od čega pored onog za komunikacijski dizajn (Poster Booktiga 2013, Pregled Hrvatskog Dizajna), prvi put i za produkt dizajn (Delight skija)
Branding prvog aquaparka u Istri – Istralandia, uz kojeg tok mirne rijeke Mirne postaje ludo zabavan
Knjiga otkriva ono što stvarnost skriva, poručuje nam tema ovogodišnjeg sajma rabljenih knjiga. A što kaže najnoviji plakat?
Plakat za Festival rabljenih knjiga 2012 osvaja i SAD. Nagrađen između gotovo 1 000 prijava, uvršten u HOW magazin
Kampanja je posvećena obilježavanju 60-e obljetnice nacionalnog Festivala igranog filma u Puli. Festival se deklarira kao najstariji nacionalni festival na svijetu, a održava se svake godine u pulskom amfiteatru, Areni
Margine su uvijek bile mjesto za označavanje bitnog. Pa dogurale i do pozornice berlinskog Konzerthaus-a
Mobilna aplikacija koju smo radili u suradnji s grupom autora, osvojila je nagradu za najbolji dizajn elektronskih/interaktivnih medija u profesionalnoj kategoriji
Knjiga koja pokazuje da možemo mijenjati svijet! Nikada nemojmo zaboraviti koliko dizajn može utjecati na druge ljude i koliko smo odgovorni za to da svijet činimo boljim mjestom. To je ono što želi osvijestiti ova knjiga, u koju je odabran i naš rad
Hrvatski paviljon bio je među najatraktivnijima na najvažnijem ovogodišnjem dizajnerskom događanju u svijetu: Helsinki World Capital 2012. U njemu je predstavljen i rad Sonde
Plakat kojim se promovira novi vizualni identitet Festivala igranog filma u Puli – Film pod zvijezdama, nagrađen je priznanjem Red Dot Communication Design 2012.
Colonia, Rozga, Kalember ili knjiga? Booktiga 2012 plakat propituje položaj knjižnice u suvremenom društvu