100% COVID Free Putovanje

100% COVID Free Putovanje

Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove  koji su 100% prirodni i veganski, bez   dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Kampanja i ambalaža za Radensku koja doprinosi sadnji 20 000 stabala u Hrvatskoj i Sloveniji.

SoMo Borac nagrada za #jedvacekam

SoMo Borac nagrada za #jedvacekam

Najveći SoMo Borac u kategoriji društveno odgovornih kampanja, zvan SoMoritanac, dodijeljen je kampanji #jedvacekam

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.

Sonda u Balcannes top 25 s #jedvacekam

Sonda u Balcannes top 25 s #jedvacekam

Dobrotvorna kampanja #jedvacekam, osmišljena s ciljem podržavanja malih i srednjih gospodarstvenika u doba COVID lockdowna, uvrštena je u reviji Balcannes među 25 najboljih projekata regije! Kampanja je rezultat zajedničkog rada agencija Studia Sonda, Human, Izone te HURA-e.

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

Ovo je ukupno 15. Red Dot nagrada u portfelju Studia Sonda…

Nova kampanja za King Classic s 30% manje šećera

Nova kampanja za King Classic s 30% manje šećera

Mnogi svjetski klasici nastali su kada bi se poznatom oduzeo do tada nezamisliv dio. A sve iz želje za slobodom… A evo i kakve to veze ima sa King Classic-om

Okreni freaKING u KING

Okreni freaKING u KING

Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici

IdejaX za Beskrajnu čestitku

IdejaX za Beskrajnu čestitku

Na najvećem nacionalnom natjecanju kreativnosti IdejaX, Studio Sonda i rad ‘Beskrajna čestitka’ za klijenta Ministarstvo zaštite okoliša i energetike nagrađeni u kategoriji Korporativne komunikacije

Plakat Studia Sonda u udžbeniku za osnovnoškolce

Plakat Studia Sonda u udžbeniku za osnovnoškolce

Naš plakat za Međunarodni sajam rabljenih knjiga Booktiga 2009. u udžbeniku likovne kulture za sedme razrede osnovnih škola, podučava djecu o dizajnu

B-report: Sondina kampanja najnagrađivanija u Hrvatskoj

B-report: Sondina kampanja najnagrađivanija u Hrvatskoj

B-report izvješće proglasilo kampanju za Piquentum Sv. Vital: ‘Art directed by nature’ trećom najnagrađivanijom u čitavoj regiji, a prvom u Hrvatskoj, za 2019. godinu.

O moći kreativnosti

O moći kreativnosti

Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.

Sondi nagrada za najbolji projekt Balcannesa 2019.

Sondi nagrada za najbolji projekt Balcannesa 2019.

Na Weekend Media festivalu projekt Art directed by nature odabran kao najbolji prema ocjenama žirija, kao najbolji inozemni projekt te najbolji projekt BalCannesa uopće

Otvorena izložba Studija Sonda @MSUI

Otvorena izložba Studija Sonda @MSUI

Atmosfera s otvorenja izložbe Studio Sonda – O moći kreativnosti, u Muzeju Suvremene Umjetnosti Istre

Art direkcija prirode

Art direkcija prirode

Piquentumova šestogodišnja kolekcija kao alat za prezentaciju i storytelling…

Najsretnija jaja

Najsretnija jaja

Vizualni i verbalni identitet za Najsretnija Perfa jaja

2 Grand Prix-a na Danima komunikacija 2019.

2 Grand Prix-a na Danima komunikacija 2019.

Na natjecanju IdejaX koje se odvija u sklopu Dana komunikacija u Rovinju, Studiu Sonda Grand Prix, zlatna i srebrna IdejaX, a mladim nadama Studia Sonda Grand Prix na natjecanju Young Lions

Japanski portal Works good! piše o Studiu Sonda

Japanski portal Works good! piše o Studiu Sonda

Dva naša rada prisutna su na tržištu Japana: Piquentum vina i Elan skije. Možda je to bio povod za njihov intervju s nama, ali lijepo je bilo pritom predstaviti i neke druge radove, naše kreativne procese…

← Prethodna stranicaSljedeća stranica →