14 radova Sonde na Izložbi hrvatskog dizajna

14 radova Sonde na Izložbi hrvatskog dizajna

Čak 14 naših radova odabrano je za Izložbu hrvatskog dizajna 21/22, koja predstavlja najvažniju strukovnu dizajnersku manifestaciju u Hrvatskoj. Širinu opusa dodatno podcrtava činjenica kako će selektirani radovi biti prezentirani u 6 kategorija: cjeloviti projekt, dizajn ambalaže, dizajn u digitalnim medijima/dizajn interakcija, dizajn vizualnih komunikacija, koncept/inicijativa, kritički dizajn te prostorne i grafičke intervencije/sistemi

Red Dot za redizajn Dorine

Red Dot za redizajn Dorine

Slavimo novi Red Dot, ukupno 17. za Sondu. Ovoga puta za novi dizajn ambalaže za Dorina Kraš čokolade koje dolaze u nekoliko dimenzija i više od dvadeset okusa, a u njima uživaju i potrošači u više od 20 zemalja diljem svijeta.

Novi identitet i kampanja za Dorinu

Novi identitet i kampanja za Dorinu

Studio Sonda redizajnirao je logotip i pakiranje te osmislio novu komunikacijsku kampanju za legendarnu Dorina čokoladu. Jer kada je DA ili NE, prelomi i probaj sve!

 

Budi Zmaj

Budi Zmaj

Novo pozicioniranje, redizajn etikete i redizajn vizualnog idnetiteta Zmajske pivovare. Jer nakon 10 godina, zmaj je definitivno odrastao i postao više od samog loga ili lika ne etiketi…

Zlato za Gin Karbun

Zlato za Gin Karbun

World Spirits Award 2021. zlato i odlični tržišni rezultati za Gin Karbun destilerije Aura, čije su strateško pozicioniranje, brendiranje i dizajn odrađeni od strane Studija Sonda

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove  koji su 100% prirodni i veganski, bez   dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Kampanja i ambalaža za Radensku koja doprinosi sadnji 20 000 stabala u Hrvatskoj i Sloveniji.

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

Ovo je ukupno 15. Red Dot nagrada u portfelju Studia Sonda…

Studio Sonda izlaže na 55-om ZG Salonu

Studio Sonda izlaže na 55-om ZG Salonu

Tri rada Studia Sonda na 55-om Zagrebačkom salonu, u Tehničkom muzeju Nikola Tesla

Okreni freaKING u KING

Okreni freaKING u KING

Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici

IdejaX za Beskrajnu čestitku

IdejaX za Beskrajnu čestitku

Na najvećem nacionalnom natjecanju kreativnosti IdejaX, Studio Sonda i rad ‘Beskrajna čestitka’ za klijenta Ministarstvo zaštite okoliša i energetike nagrađeni u kategoriji Korporativne komunikacije

B-report: Sondina kampanja najnagrađivanija u Hrvatskoj

B-report: Sondina kampanja najnagrađivanija u Hrvatskoj

B-report izvješće proglasilo kampanju za Piquentum Sv. Vital: ‘Art directed by nature’ trećom najnagrađivanijom u čitavoj regiji, a prvom u Hrvatskoj, za 2019. godinu.

O moći kreativnosti

O moći kreativnosti

Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.

Sondi nagrada za najbolji projekt Balcannesa 2019.

Sondi nagrada za najbolji projekt Balcannesa 2019.

Na Weekend Media festivalu projekt Art directed by nature odabran kao najbolji prema ocjenama žirija, kao najbolji inozemni projekt te najbolji projekt BalCannesa uopće

← Prethodna stranicaSljedeća stranica →