3,2,1… I poletjela je Oraketa!
Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa
Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa
Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).
Kampanja i ambalaža za Radensku koja doprinosi sadnji 20 000 stabala u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najveći SoMo Borac u kategoriji društveno odgovornih kampanja, zvan SoMoritanac, dodijeljen je kampanji #jedvacekam
Novi vizualni identitet kazališta koje ima povijest, gleda u budućnost, a u međuvremenu vježba različitost
‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.
Dobrotvorna kampanja #jedvacekam, osmišljena s ciljem podržavanja malih i srednjih gospodarstvenika u doba COVID lockdowna, uvrštena je u reviji Balcannes među 25 najboljih projekata regije! Kampanja je rezultat zajedničkog rada agencija Studia Sonda, Human, Izone te HURA-e.
Iz objektivnih razloga, svijetu se sve više žuri ispratiti ovu neizvjesnu 2020. godinu. Stoga smo odlučili uzeti si slobodu pozdraviti zimu i upravo sad, usred ljeta, predstaviti našu novu kolekciju skija za Elan W studio 20/21.
Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu
Ovo je ukupno 15. Red Dot nagrada u portfelju Studia Sonda…
Mnogi svjetski klasici nastali su kada bi se poznatom oduzeo do tada nezamisliv dio. A sve iz želje za slobodom… A evo i kakve to veze ima sa King Classic-om
Tri rada Studia Sonda na 55-om Zagrebačkom salonu, u Tehničkom muzeju Nikola Tesla
U sklopu projekta Rijeka Europska prijestolnica kulture, 16 književnika i književnica provelo je mjesec dana na Kvarneru i njegovim otocima, svaki zasebno na drugoj lokaciji… U jedinstvenom okruženju kvarnerskih bura, stvorene su tako i one autorske…
Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici
Na najvećem nacionalnom natjecanju kreativnosti IdejaX, Studio Sonda i rad ‘Beskrajna čestitka’ za klijenta Ministarstvo zaštite okoliša i energetike nagrađeni u kategoriji Korporativne komunikacije
IGEPA i Studio Sonda pripremili Odu Proljeću, projekt je kojim distributer papira želi sugerirati važnost poštovanja prema prirodi i očuvanju godišnjih doba.
Naš plakat za Međunarodni sajam rabljenih knjiga Booktiga 2009. u udžbeniku likovne kulture za sedme razrede osnovnih škola, podučava djecu o dizajnu
B-report izvješće proglasilo kampanju za Piquentum Sv. Vital: ‘Art directed by nature’ trećom najnagrađivanijom u čitavoj regiji, a prvom u Hrvatskoj, za 2019. godinu.
Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.
Beskrajna čestitka, osmišljena za Ministarstvo zaštite okoliša i energetike. I najbolje želje svima vama, tijekom čitave godine, uvijek i stalno.